פריימריז במפלגת העבודה: מרב מיכאלי מול ערן חרמוני

איתי גדסי No Comments on פריימריז במפלגת העבודה: מרב מיכאלי מול ערן חרמוני

היום מתקיים הפריימריז במפלגת העבודה בו מתמודדים יו"ר המפלגה המכהנת מרב מיכאלי מול מזכ"ל המפלגה ערן חרמוני | מיכאלי: "נמשיך לבנות את המפלגה לטובת בניית המדינה" | חרמוני: "חייבים לשנות כיוון"

בחירות מקדימות ב'עבודה'. ארכיון צילום: פלאש 90
22:24
27.04.24
קובי פינקלר No Comments on ברקע הלחימה ברצועה: גדודים בצה"ל נערכים לפעולה ברפיח

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

לקראת הבחירות לכנסת ה- 25: היום מפלגת העבודה מקיימת את הבחירות המקדימות (פריימריז) לראשות המפלגה. בפריימריז מתמודדים יו"ר המפלגה המכהנת שרת התחבורה מרב מיכאלי, מול מזכ"ל המפלגה ערן חרמוני.

אתמול פורסם כי כלל חברי סיעת העבודה חתמו על מכתב תמיכה ביו"ר המפלגה מרב מיכאלי בבחירות הפנימיות שייערכו מחר. "פעלה באמונה ובנחישות בלתי נדלים על מנת להחיות את המפלגה" הסבירו החברים את התמיכה הגורפת.

יו"ר מפלגת העבודה, השרה מרב מיכאלי אמרה בהצבעתה בפריימריז לראשות מפלגת העבודה: "לפני שנה מפלגת העבודה הייתה 0.3 אחוז בסקרים. אני נאבקתי עליה והתעקשתי עליה בניגוד לכל הסיכויים ובניגוד לכל האמונות. בנינו את הקומה הראשונה ועכשיו אנחנו באים לבנות את הקומה השנייה. אנחנו נמשיך לבנות את המפלגה לטובת בניית המדינה האהובה שלנו".

ערן חרמוני מזכ"ל המפלגה המתמודד על תפקיד היו"ר אמר במעמד ההצבעה בסניף המפלגה בת"א: "חייבים לשנות כיוון, אני מתכוון להביא מועמד מהשורה הראשונה להתמודד מטעמנו על הנהגת המדינה, זה התפקיד של מפלגת העבודה, לא מפלגת נישה אלא מפלגה גדולה ורחבה המציגה אלטרנטיבה שלטונית."

 



0 תגובות